Brojni su se građani u posljednje vrijeme zabrinuli jer im na kućne adrese nisu stigle nove uplatnice za “Čistoću”. Mnogi su mislili kako im možda pošta nije dostavila no stvar je posve drugačija.
Dakle, radi se o tome da je zadarska “Čistoća” tek nedavno i poslala uplatnice i to samu jednu, onu za srpanj. Što je razlog tome, pitali smo direktora ove tvrtke, Ivana Johna Krstičevića.
– Prelazimo na jednomjesečno slanje računa zato što nakon donošenja odluka ćemo pristupiti zakonskoj obavezi naplate varijabilnog dijela računa. Po tom sistemu moramo svaki mjesec slati račune na kojima će našem korisniku biti jasno i vidljivo dokazano kad smo mi kao Čistoća bili i podigli njihov otpad, kazao nam je Krstičević.
To, pak, znači da građani neće više dobivati set od tri uplatnice, kao dosad.
– Svaki mjesec će našim korisnicima dolaziti po jedna uplatnica. Naša intencija će biti i pripremamo kampanju da što više naših korisnika se odluči na primanje računa putem maila, putem naše aplikacije Moja Čistoća ili putem Keks paya tako da u budućem razdoblju pokušamo smanjiti troškove slanja računa, pojasnio je.
Sve je to iz razloga što je donesena odluka od poskupljenju usluga Čistoće koja se od 1. srpnja i sprovodi.
– Mogli smo tek od 1. srpnja slati nove račune s obzirom da i nama i našoj tehničkoj podršci treba malo vremena. Mi smo za srpanj poslali računa “po starome”, a sad za kolovoz će ići po novim cijenama. Mislim da su se te cijene odavno trebale korigirati jer mi do dana današnjeg radimo s cijenama iz 2018. Ne treba posebno naglašavati koliko je sve poskupjelo, koliko je poskupjela, na koncu konca, i radna snaga, energetika i sve ostale druge stvari. Mislim da je to nekakav minimum koji zadovoljava opstojnost i normalnu uslugu Čistoće, saznali smo od direktora Krstičevića.