023.hr
Na zadarskoj plaži preminuo stariji muškarac, tijelo izvučeno iz mora
Velika srpanjska prognoza Severe Weather Europe: Toplinski valovi, suša i nagle promjene koje bi vas mogle zateći nespremne
U Zagrebu opet potres: “Čuo se zvuk, kao eksplozija, trajao malo duže”
Procurile cijene hrane i pića za Thompsonov koncert; Što mislite kolike su?
KAKO JE NEKAD BILO Zadarski studenti sagradili pastirsku kuću na Biokovu, pogledajte kako izgleda!
Na Viru djeluje vrhunski ronilački centar, predstavlja ga jedan od najboljih ronilačkih instruktora u Hrvatskoj Dario Duić
Ministarstvo vanjskih poslova preporučilo odgodu svih putovanja u Srbiju
OPET MULJALI S EU NOVCIMA EPPO u Hrvatskoj podigao optužnicu protiv dvije osobe zbog subvencija
JESTE LI JE VIDJELI? Ova žena izbola je dečka 76 puta, a majku je napala i davila; Policija je traži
DAN OBRTNIKA Nadinskom vinaru Tomislavu Glaviću najviše priznanje HOK-a – “Zlatne ruke”
  • Naslovnica
  • Najnovije
  • Vijesti
  • Zadar
  • Županija
  • Sport
  • Vrijeme
  • Podcast
  • Galerije
  • Kultura
  • Show
  • Lifestyle
  • Sci-tech
  • Promo
Promijeni veličinu slovaAa
023.hr023.hr
Najnovije objavljeno
VIJESTI
Zadar
ŽUPANIJA
SPORT
VRIJEME
PODCAST
GALERIJE
KULTURA
SHOW
LIFESTYLE
SCI-TECH
PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

NAJNOVIJE

ZADAR

ŽUPANIJA

SPORT

VIJESTI

VRIJEME

PODCAST

GALERIJE

KULTURA

SHOW

LIFESTYLE

SCI-TECH

PROMO OBJAVE

Imate vijest koju želite dojaviti?

Želite li se oglasiti na našem portalu?

 
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. - 2025. QUANTUM MEDIA
Županija

TURISTIČKA PROMOCIJA Paška nošnja i čipka na Times Squareu u New Yorku!

Autor: 023.hr
Objavljeno: 3. travnja 2024.
Čitanje članka: oko 4 min
Hrvatska turistička zajednica
Podijeli
- SADRŽAJ POČINJE NAKON OGLASA -

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i globalni medijski konglomerat Paramount započeli su provoditi zajedničku marketinšku kampanju u svrhu što kvalitetnijeg pozicioniranja Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije u SAD-u. Glavni cilj promotivnih aktivnosti, koje obuhvaćaju prikaze ljepota kroz video prilog na CBS televiziji autorice Erice Olsen, dobitnice Emmya te promociju Hrvatske na Times Squareu u New Yorku, jest povećati vidljivost hrvatske turističke ponude kako bi što veći broj Amerikanaca za svoja putovanja biralo hrvatske destinacije.

– Tržište SAD-a je naše najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Upravo je zbog toga provođenje ciljanih promotivnih aktivnosti od strateškog značaja u daljnjoj izgradnji pozicije Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih inozemnih destinacija Amerikanaca. Aktivnosti koje ćemo provoditi na najgledanijim televizijskim kanalima u Americi, na najpoznatijem svjetskom trgu te suradnja s vodećom globalnom medijskom kompanijom kao što je Paramount, zasigurno će doprinijeti ostvarenju navedenih ciljeva, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako smo tijekom prošle godine ostvarili gotovo 711 tisuća dolazaka i više od 2 milijuna noćenja američkih turista.

Hrvatska turistička zajednica

Aktivnosti u sklopu ove kampanje provodit će se do kraja travnja, a očekivani doseg uključuje više od 13 milijuna impresija. Suradnja HTZ-a i Paramounta, između ostalog, uključuje produkciju tailor-made priloga „Destination Travel“ i to pod vodstvom spomenute Erice Olsen, odnosno emitiranje tog priloga na CBS-u čime će brojnim američkim gledateljima biti pružen uvid u sve ljepote Hrvatske kao turističke destinacije. Kampanja podrazumijeva i emitiranje kraćih promotivnih spotova na CBS televiziji, kao i oglašavanje na streaming platformi Paramount putem ciljanog targetiranja korisnika. Promociju će dodatno osnažiti prikazivanje promotivnih video spotova na najpoznatijem svjetskom trgu, Times Squareu u New Yorku koji dnevno posjeti oko 360 tisuća osoba.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

– Poznato je da su Amerikanci veliki “ovisnici” o televiziji koji ispred malih ekrana provode iznimno puno vremena te je suradnja s jednom od vodećih nacionalnih televizija neizostavni element kvalitetne i sveobuhvatne promocije turističke destinacije prema američkom tržištu. Dodatna posebnost je promocija na newyorkškom Times Squareu, trgu koji mnogi s pravom nazivaju „centrom svijeta“. Uz to, vjerujemo da će aktualna promocija na digitalnim kanalima, brojne radionice s agentima i poslovni sajmovi potaknuti Amerikance na donošenje odluke o posjetu Hrvatskoj, rekla je direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u Leila Krešić-Jurić.

Inače, Paramount je pružatelj medijskih, produkcijskih i streaming usluga te se među njegovim najvažnijim brandovima ističu CBS, Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+ i Pluto TV. CBS, kao ključan dio portfelja Paramount brandova, predstavlja najgledaniji TV kanal u SAD-u već 15 godina za redom. Dostupan je u 98 posto američkih kućanstava, što ga čini i kanalom s najvećim dosegom u SAD-u.

Dodajmo kako su američki turisti u prošloj godini, prema podacima sustava eVisitor, u našoj zemlji najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji te gradu Zagrebu, dok su među destinacijama najpopularniji bili Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Rovinj i Zadar.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Hrvatska turistička zajednica
- PRIMAJTE VIJESTI I PUTEM NAŠIH KANALA -
Ad imageAd image
Ad imageAd image
@023.zadar

Oznake:htznew yorkpag
- OGLAS -
- OGLAS -

Možda vam se sviđa i ovo...

Vrijeme

Velika srpanjska prognoza Severe Weather Europe: Toplinski valovi, suša i nagle promjene koje bi vas mogle zateći nespremne

17
Županija

KAKO JE NEKAD BILO Zadarski studenti sagradili pastirsku kuću na Biokovu, pogledajte kako izgleda!

Županija

Na Viru djeluje vrhunski ronilački centar, predstavlja ga jedan od najboljih ronilačkih instruktora u Hrvatskoj Dario Duić

Županija

DAN OBRTNIKA Nadinskom vinaru Tomislavu Glaviću najviše priznanje HOK-a – “Zlatne ruke”

Zadar

Pijan uzrokovao nesreću i pobjegao, zbog svih prometnih prekršaja završio 12 dana u zatvoru

Zadar

GRADE SE VRTIĆI Erlić najavio: “Do jeseni za svu djecu čiji su roditelji zaposleni osigurati mjesto u vrtiću”

Županija

U Biogradu, Ninu i Starigradu postavljene nove senzorske stanice za mjerenje kvalitete zraka

Županija

Načelnik Preka predložio Jadroliniji uvođenje trećeg trajekta u sezoni ili posebnog trajekta samo za teretna vozila

- OGLAS -
023.hr

Pojedine rubrike ovog portala mogu donositi sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina.
Nakladnik: Quantum media d.o.o. // Impressum // Email: [email protected] // WhatsApp: 091/6666-888
Korisne poveznice: Zahtjev za brisanjem // Uvjeti korištenja // Dojava vijesti // Pravilnik nagradnih natječaja
Oglašavanje: Upoznajte se s mogućnostima oglašavanja na ovoj poveznici, ili nazovite 023/777-900

Družimo se i na ovim mrežama

Sva prava pridržana © 2024. Quantum media d.o.o.
 

    Dobrodošli natrag!

    Prijavite se u svoj račun

    Username or Email Address
    Password

    Izgubljena lozinka