U njemačkim samoposlugama i mesnicama važe nova, proširena pravila o isticanju podataka o zemlji porijekla mesa.
Etikete sa podatkom od četvrtka važe za meso na mjerenje, prema pravilu koje je uveo ministar poljoprivrede Cem Ozdemir, prenosi DPA.
Oznake potrošačima trebaju pružiti više jasnoće kada kupuju, rekao je Ozdemir. To će im pomoći da se odluče za domaće proizvode i podrže njemačku poljoprivredu.
To je istovremeno i podrška većoj dobrobiti životinja i ekološkim standardima koji su u Njemačkoj viši nego u mnogim drugim zemljama.
Mišljenja o novom pravilu su podijeljena.
U anketi instituta YouGov, 35 posto potrošača reklo je da očekuje da će mjera utjecati na izbor mesa koje kupuju, od toga 11 posto da će potpuno utjecati, a oko četvrtine, 24 posto, navelo je da će bar donekle utjecati.
U anketi su 24.siječnja sudjelovala 4.634 punoljetna građanina.