Hrvatska je ponosno zaključila prošlu godinu s iznimnim turističkim rezultatima, a posebno su se istaknuli sjajni rezultati na britanskom tržištu s više od 3,7 milijuna ostvarenih noćenja. Ohrabrujuće vijesti ne prestaju dolaziti, s brojnim medijskim objavama koje potvrđuju da hrvatske destinacije i ove godine mogu očekivati pozitivne trendove.
Tijekom proteklog vikenda, poznati britanski list The Sun objavio je poseban prilog o putovanjima, istaknuvši Dubrovnik kao turistički biser Hrvatske. Novinarka Emily Fairbairn dijelila je svoje iskustvo boravka u ovom prekrasnom gradu od 7. do 13. listopada prošle godine. Njezin tekst, objavljen kako u tiskanom izdanju The Suna, tako i na portalu, očekuje se da će privući više od 31 milijun čitatelja mjesečno. Ova izvrsna promocija Dubrovnika predstavlja ga kao grad s bogatom ponudom za različite posjetitelje te razbija mit o destinaciji rezerviranoj samo za dublje džepove. Dubrovnik je opisan kao biser Jadrana s kristalno čistim morem i vrhunskom gastronomijom.
Pored toga, The Guardian je također posvetio pažnju Hrvatskoj, objavivši obiman članak o 24 skrivene plaže južne Europe. U tom tekstu, četiri hrvatske plaže našle su svoje mjesto među odabranima. Tri su smještene u zadarskoj regiji, uključujući Južnu Luku na Ugljanu, uvalu Brbinjšćicu na Dugom otoku i plaže u Šimunu na Pagu. Četvrta plaža predstavljena je u Istri, na otoku Sveta Katarina. Osim što su istaknute hrvatske plaže, članak također predstavlja niz plaža iz drugih europskih zemalja poput Grčke, Španjolske, Francuske, Italije i Portugala. Očekuje se da će ovaj članak, s prosječno više od 22 milijuna čitatelja mjesečno, približiti manje poznate, ali i dalje atraktivne hrvatske destinacije novim ljubiteljima putovanja diljem svijeta.