Borba za čelno mjesto Nogometnog saveza Zadarske županije nije borba za boljitak sporta, nego još jedna farsa u kojoj se isprepliću politika, mutni interesi i licemjerje.
Kandidati? S jedne strane Reno Sinovčić, čovjek s nepravomoćnom presudom za izvlačenje milijuna iz NK Zadra, a s druge Jurica Buljat, bivši nogometaš iza kojeg stoje popularna imena, ali bez konkretne vizije i iskustva.
Sinovčić – reciklaža starog sistema
Reno Sinovčić je oličenje svega što je desetljećima urušavalo zadarski nogomet. Čovjek koji je iz NK Zadra izvukao milijune sada se želi vratiti u sportsku politiku, vjerojatno da bi dovršio ono što nije stigao.
Da stvar bude apsurdnija, podržava ga značajan broj lokalnih klubova, a politički pritisci i lobiranja su, kako tvrde upućeni, sastavni dio njegove kampanje.
Buljat – imena bez rješenja
S druge strane, Jurica Buljat dolazi kao kandidat “Zadarske dice”, iza kojeg stoje Subašić, Livaković, Vrsaljko i Modrić.
Simpatično zvuči ideja o revitalizaciji sporta, ali gdje su konkretni planovi?
Podrška poznatih imena ne znači automatski sposobnost vođenja. I dok se Buljat predstavlja kao alternativa, Sinovčić mu se smije u lice i otvoreno poručuje da nema pojma što radi.
Politika i sport – neraskidiva veza
Nema tu sporta, samo još jedna politička igra. Kada se vrše pritisci na klubove, kada se iza kulisa odlučuje tko će podržati koga, onda je jasno da sport nije prioritet, nego samo još jedan alat za moć.
Što je najtužnije, u tu kaljužu se uvlače čak i emocije vezane uz tragično preminulog Hrvoja Ćustića, čije ime pojedinci koriste u političkim igrama, što s pravom izaziva ogorčenje.
Na kraju, glasanje neće donijeti boljitak zadarskom sportu – pobijedit će ili reciklirana korupcija ili neiskusna alternativa bez pravog plana.
Ni jedno ni drugo nije pobjeda za sport, već još jedan dokaz da u Zadru, kao i u ostatku zemlje, oni koji su uništili sustav uvijek nađu način da ostanu u igri.
Sve će se doznati 13. ožujka, kada se održava glasovanje. Zanimljivo će biti vidjeti koji je klub dao glas kojem kandidatu, jer informacija o tome će, nedvojbeno je, procuriti – prije ili kasnije.
Kampanja je u punom jeku; Buljatova putem društvenih mreža, a Sinovčićeva putem njegovih medija, kojih je u Zadru barem tri.
Sigurno je samo kako zabave neće nedostajati.